.

Ännu en ledig dag, skumt det känns att inte behöva ställa klockan :) Nu har tyson väckt mig vid 8 dessa två dagar, sötnos. Ska dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag ut & springa! Så skönt att ha hittat motivationen, 3:e morgonen denna vecka och även ikväll blir det en runda med Johanna :) Fast då ska vi försöka springa lite längre, då vi orkar mer nu :) Sjukt vad tiden går fort, snart har jag redan jobbat 2 månader på nya jobbet, känns som att jag precis började. Men det är bra, då är sommaren snart här :) guud vad jag skriver om allt & ingenting.. hur som helst så hoppas jag verkligen att jag hittar något till dopet idag, känns som att bara för att jag måste så kommer jag inte hitta ett piss, som vanligt. men vi håller tummarna!

Idag för exakt ett år sen hämtade vi hem vår lilla älskling i Karlskrona.
Det bästa jag någonsin gjort, klarar mig inte en dag utan dig min
underbara lilla gris.





Kommentarer
Postat av: Denise

Härligt att komma in i ett sånt träningsflyt. Kul att läsa om, då blir man lite motiverad själv. :)

2012-05-15 @ 13:26:52
URL: http://deniseworkout.wordpress.com
Postat av: Pärcie

Öka blogginläggen Sofie :)

2012-06-18 @ 08:37:07
URL: http://liifvendahl.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0