.

Ohh en liten minut över till att sitta vid datorn, det var ett tag sen =D Jobbar å står i, men roligt är det så varför inte jobba så mycket som det går! Hur som helst så är jag ledig idag, så jag har åkt med tyson till veterinären för att ta hans 1 års spruta, han kände ingenting så det var ju skönt. Fikat med min underbara mamma & mormor, gett dem världens finaste presenter, fick en jag med, såå himla fina halsband som vi alla tre nu har :=) ska ta kort å visa sen, det är så svårt att beskriva! Handlat, städat å de vanliga roliga. Skulle springa ikväll så sitter å väntar på att regnet ska försvinna, jaa roligare än så har jag det inte just förtillfället. Jag å älskling skulle ha fixat med bubblan men har inte sån stor lust att stå ute i regnet inte, så det får bli en annan dag. Jag ska bara njuta av att ha en ledig kväll å sen gå upp i tid imorgon igen för att träna å sen rulla mot väsby för att försöka hitta något fint att ha på dopet på lördag. Vi ska ju ändå stå där framme... ohh nervöst! men vilken ära att få vara gudföräldrar :) Nej nu ska jag börja med middagen.. tjuuhoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0