monday morning

Jaha så blev det snö igen då, usch & blä! Gav mig ut på långpromenad tidigt imorse men vände efter halva, fy & usch vilket jäkla väder, trött & sur blir man också haha! Jaja ny vecka idag igen då, jag har iaf haft en jätte mysig helg med nära & kära. Myskväll med älskling ifredags sedan så pyssla vi på tomten hela lördagen och mot kvällen kom mamma & håkan på fika och blev kvar enda till midnatt, så myspys att ha dom här. Väldigt lugn helg igen och det är såå himla skönt att inte vakna bakis & sen må dåligt två dagar efter ;) (iaf så gör jag det) helt sämst på att förbränna om man säger så! I fredags var iaf min sista dag på introveckan och jag fick reda på att jag fått jobbet =D SÅ HIMLA GLAD över det. Vet inte hur länge jag har sökt jobb nu alltså, äntligen äntligen!!! Låter som jag överdriver lite nu men alltså egentligen inte... det är ju så sjukt svårt att få jobb i dessa tider så jag är sjukt glad =D idag blir det pyssla här hemma och pyssla om min ty med dusch, klippa klor osv :) Hoppas ni får en bra start på veckan! PÖSS.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0