happy.

inte orkat blogga nånting, händer så mkt hela tiden både positiva och negativa saker, men nu börjar den krokiga vägen räta ut sig igen =D Vilket gillas stort! Jag har hamnat i nått jävla bakmani, bakar och bakar haha! Fattar inte! Jätte jobbigt är det iaf, försöker ju lixom vara nyttig men man vill ju såklart smaka på det man skapar! hihi jaja man ska väl göra de meee! Idag har vår nya matta äntligen kommit, blev ju fel förra gången så fick skicka efter en ny men nu har den kommit, vet inte om jag är så nöjd med denna heller... ångrar mig redan att jag inte tog en annan... aja jag får väl ha den så länge för orkar inte hålla på! Men snacka om att man vill ha precis ALLT i hela jotex katalogen, så himla fina saker! Aja nu ska jag laga tacopanna så det är klart när min älskling är hemma :) ROLIGT inlägg verkligen, nooot men spelar roll! Jag är på så grymt bra humör idag, det bara skriker lycklig om mig, hoppas ni mår lika bra =D man kan väl inte bli annat nu när våren e på g! Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0