fredag

Friday, lovely! Startade dagen med att vakna med ett leende & inse att jag faktiskt äntligen fick sova hela 9 timmar idag, uunderbart! Det var ett tag sen, nu är jag utvilad! =D Jag och Ty gick långpromenad på 1 1/2 timme, jätte skönt men lerigt så när vi kom hem blev det bums i duschen för tyson, så nu är han ren & fin och har nyklippta klor också :D Nu äter jag frukost framför malou och ska snart ta tag i städningen! Sånt kul man måste göra när man e ledig, tvätta städa diska, wiho! men skönt när det är klart. Blir en lugn kväll med min älskling för jobbar imorgon, men bara 8-13 så det var ju ett lyxpass på en lördag :) Efter jag jobbat så ska jag träffa mina fina vänner Jessica & Ami, äntligen. Kommer bli en grymt bra lördag det känner jag på mig, hoppas på sol bara, det skulle ju vara underbart, men ser mörkt ut.. Juste jag var ju hos frissan igår och det blev superfint, jag är nöjd :) Men ska tillbaka om cirka 1 månad och förändra lite ytterligare, detta kommer nog försvinna ganska fort eftersom jag var blond innan, så får bättra på om en månad :) Sen blir det förlägning till sommaren, men tar det i juni typ tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0