.

Äntligen fick jag tid för lite träning! Powerwalk på 1 och en halvtimme igår och likadant imorse =D sköönt, nu känner jag mig som en människa igen! Just nu gosar jag med min Ty och ska snart åka till jobbet. Snart bara en vecka kvar till gördalen, äntligen. Kommer bli såå himla skönt att åka upp en vecka. Skönt att ha något att se fram till, är ni likadana? Jag måste typ alltid ha någonting att se framemot för att få vardagen att gå ihop haha, japp så är det. Snart bokar vi resan till grekland också, så kommer vara borta på min 20 års dag men får ta igen det när jag är hemma sen istället med dom närmastee :) Så ännu en grej att se fram emot, gillasgillas. Saknar mina vänner som tusan bara, men troligtvis har jag dejt med emma på fre, å ami & jessica på lördag. går nog under annars <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses på lördag gumman :)

2012-03-27 @ 15:35:08
URL: http://Liifvendahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0