.

Typ en vecka sedan jag skrev men har inget jätte roligt att uppdatera om så därför ingen idé! Jag har bara jobbat i stort sett varje dag, i lördags eftermiddag när jag kom hem så hade tobbe mfl kapat 5 stora träd på tomten, så tappa hakan lite där ;) Superbra så det blir mer öppet på tomten! ;D Igår var det våffel middag hos farmor med släkten, jätte mysigt att träffa alla! Idag är det jobb igen, ska åka om cirka en kvart så sitter med en varm kopp kaffe & försöker piggna till. Likadant hela långa veckan plus helgen, torsdag är jag faktiskt ledig för då ska jag till frissan och äntligen förändra mitt hår litegranna :) Hoppas det blir fiiint. Nu drar jag hejhej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0