blä

Åhh jag som kände mig så pigg, blev helt slut när allt var klart och jag väl satt mig ner. Älskling kom hem och tog med sig spöregn + hagel men knäppis som han är så tog han regnstället på sig och gick ut och fixa på tomten haha, galning! Jag la mig i soffan för att "vila ögonen lite" somnar & vaknar kallsvettig, fryser och drömt en massa att det var aska i hela rummet & ah vet inte vad.. Tar febern och den visar FEBER! Härligt, tack du där uppe eller nått att jag fick vara pigg en halv dag, tacktack! j*vla helvete.. nu har jag hällt i mig 2 treo o hoppas på att bli lite piggare.. Vi ska till svärmor vid 6 för att höra hur dom haft det på kryssningen och hon har köpt kola till mig den som jag älskar som bara finns på båten, så får väl trösta mig framför tvn me kola ikväll & hoppas att jag är piggare imorn när jag ska jobba. BLÄ! spyr på detta! känner mig lelös & skulle behöva rullstol typ.. stackars mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0