tuesday

tjohoo! Tuesday idag då, helt död känner jag mig. igår blev det jobba 13 timmar så var helt slut när jag kom hem.. men upp tidigt imorse igen för att åka in å storhandla. Nu laddar jag med en god kopp kaffe och ska snart åka och jobba igen! Moneymoney come to me. Naaajs! får se om det blir jobb imorgon också, försöker faktiskt att byta den tiden eftersom jag ska baka en massa som vi ska ha med oss upp eftersom daniel blir 18, sen måste jag hinna packa, städa och tvätta också :) vet ej hur jag ska hinna allt men ingenting är omöjligt! Trivs iaf så sjuuukt himla bra på jobbet så jag är superglad över det =D Min vovve har blivit mamma tokig så han lämnar mig inte en sekund och sätter sig i mitt knä så fort jag sätter mig ner, gubben. han är ju inte van att jag e borta såhär, tur att han har svärmor som han blir bortskämd hos. Jag köpte iaf typ 10 olika ben till honom idag så han fick välja ut ett, haha vad glad han blev. Hoppas ni har en bra tisdag och att värmen kommer tillbaka snaart så man slipper frysa såhär mycket!
Torsdag natt så åker VII :D skönt. hajdooo.


jag på g till gördalen förra året, shit vad olik mig jag är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0