Kreta here we come

Då var de la min tur att få ont i halsen i går kväll, usch å fy! Imorse var det ännu värre men efter två koppar te med honung kändes det mycket bättre och det fick bli vanliga promenad rundan på 5 km :) Dock gick det trögare än vanligt för jag känner mig helt slut i kroppen. Jag som ska jogga ikväll också, jaja jag måste verkligen göra det nu när både jag & Johanna kan såå aa.. Får hoppas att det inte blir värre med halsen, då får jag väl skylla mig själv.

Pratat med mami i telen hela morgonen känns det som, vet inte vad jag skulle göra utan henne vid min sida, min underbara finaste mamma som jag kan prata med om precis allt.

Hit åker vi om cirka 1 1/2 månad dååå :) inte långt kvar alls! woop woop.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0