:)

18 april är det idag, herregud vad tiden rinner iväg! Jag är så lycklig som det bara går och livet känns helt lovely för tillfället. Jag har världens finaste familj, vänner och pojkvän! Trvis som fisken i vattnet på jobbet och idag har vi bokat resa =D Jaa det kan ju inte bli så mycket bättre, eller? joo självklart är det alltid något som ligger å gnager men försöker bortse ifrån det faktiskt :) Egentligen är dom inte ens värda att tänka på!
Hur som helst har jag vart ledig idag så det blev en snabb tripp för att storhandla mat sedan hem igen och äntligen fått tid att unna mig motion! 2 hela timmars powerwalk, me like! Johanna å jag råkade virra bort oss lite men det gjorde ju ingenting utan det blev ju bara mer träning ;D Imorgon är jag faktiskt också ledig så då blir det plugg hela långa dagen eftersom jag inte hann det idag! Jogga rundan med Johanna på kvällen annars ingenting in planerat, kan inte ta mig någonstans heller dock! Min älskling har äntligen tagit min bil för att fixa avgasröret så jag slipper åka runt som en raggare! Sen ska den besiktas å lagas (inte bara lite fel på den just nu heller) å skatten ska betalas också! Ja där försvann min första lön haha...men sånt e livet, bilen måste ju rulla!
Jaa men detta var väl ett hyffsat intressant inlägg, eller inte =D Nu blir det dusch å sen film me min tobias. PÖSS.

summer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0