.

Ojojoj vilken hektisk dag! Äntligen har jag satt mig ner med en kopp kaffe för att bara få andas ut. Ställde ingen klocka imorse så att jag skulle få sova ut ordentligt, men det ville inte min lilla vovve så det var bara att kliva upp vid 8! Så jag klädde på mig och gick ut på en långpromenad på 5 km, så himla skönt i solen alltså. Kom hem, satte på en tvättmaskin, fastna i telen med mamma & svärmor i typ en timme, började baka minipizzorna så jag har det gjort, vet ej hur dom blev men nu har jag försökt mitt bästa iaf haha =D Skrivit packlista, börjat packa lite smått, och nu ska jag ge mig på chokladrutorna! Sen är det väl typ bara att börja med middagen direkt efter. Haha rolig dag! Efter middagen ska jag och Johanna ut o springa, aa ni hörde rätt! jag hatar att springa men nu jäklar ska det brännas kalorier! wiihoo.. lär vara ganska slut ikväll sen imorgon är det full rulle igen. Tur att jag fick byta mitt pass idag, hur skulle jag hunnit allt annars? :S Kommer glömma hälften av allt som vi ska ha med oss men jaja, hittar inte min laddare till systemkameran heller, var är den :( Hoppas den kommer fram.
Pap sus & småsyskonen åker till Gran Canaria idag, lyxx. Längtar till Grekland :) Ha en bra dag everyone.
En kollega på jobbet har en liten rottis, åh vad jag blir avis.. Tänk om man hade haft tid att ge tyson en liten lek kompis, underbart det skulle va! men nää det finns inte tid. Innan jag dör ska jag iaf ha gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0